
De moderne werkplek laat uw collega’s nóg slimmer werken
Door te kiezen voor de moderne werkplek kunt u als organisatie al snel een mooie efficiëntieslag behalen; dit type werkplekken is flexibel af te nemen, eenvoudig op en af te schalen, en neemt u een hoop andere taken uit handen. Een aantal voorbeelden hoe de moderne werkplek voordeel oplevert voor uw organisatie.
Werkplekken die passen bij uw collega’s
Er is niet zoiets als een vastomlijnd idee van de moderne werkplek. De invulling ervan verschilt per collega. Zo heeft uw administratieve afdeling waarschijnlijk de behoefte aan andere apparatuur dan uw accountmanager. Het is daarom verstandig in gesprek te gaan met uw collega’s. Achterhaal de behoeften en bespreek wat ze nodig zouden hebben om hun werk nog beter in te kunnen vullen. Door rekening te houden met functie-eisen en persoonlijke voorkeuren beschikt iedereen snel over een passende werkplek.
Meer aandacht voor uw kernactiviteiten
Software die ineens niet meer werkt, een instabiele internetverbinding en het gevreesde ‘blue screen of death’ op uw laptop. Het zijn zaken die uw productiviteit flink kunnen schaden. Bovendien hebt u misschien zelf niet de kennis in huis om deze problemen snel op te lossen. Door de moderne werkplek als dienst af te nemen hoeft dat ook niet. De leverancier van de dienst beheert alle onderdelen namelijk voor u. Updates worden achter de schermen uitgerold en devices worden supersnel gerepareerd. Zo blijft u productief en blijft de dienstverlening naar uw klant van een hoog niveau.
Uw data altijd goed beveiligd
Databeveiliging is voor veel organisaties een uitdaging. Door de groeiende hoeveelheid data wordt het steeds lastiger om het overzicht te bewaren. Het kan tevens lastig zijn om te bepalen wat nodig is om alle data altijd veilig te houden. Daarnaast speelt de invloed van de GDPR natuurlijk een rol. De moderne werkplek maakt ook hier een eind aan. De leverancier zorgt er door actieve updates en andere toepassingen voor dat uw zakelijke data altijd beveiligd is. Daar hebt u dus ook nooit meer omkijken naar.
Eén leverancier, één contract, één factuur
Een ander groot voordeel is het administratieve gemak dat u ervaart bij het afnemen van uw werkplekken. Voorheen schafte u vaak devices en software via verschillende leveranciers aan. Bij de moderne werkplek hebt u echter maar één adres voor uw advies, levering, installatie en beheer. Dat betekent dus ook maar één telefoonnummer voor al uw vraagstukken, één contract en één factuur. Dat scheelt een hoop administratieve rompslomp en houdt de zaken overzichtelijk.